01. 04. 2017.

BILA SAM U BUTIKU I PROBALA BRUSEVE SA DRUGARICOM...



Bila sam u H&M sa drugaricom i isprobavala bruseve. Svi mali, stoji drugarica ispred vrata i pita valja li, odgovara li, jesi li već više, i tako...

A ja onako ljuta iz sveg glasa “Ne, ne valja, meni ni padobrani ne bi valjali kolike su mi ...!” Samo što sam to rekla čujem odgovor od nekog dečka.



“Pa izadji da vidimo pa ćemo mi ocjeniti”.

Ljudi moji, ja i moj jezik, koji je brži od pameti, blam me pojeo.



Nisam izašla iz kabine sve dok nisam bila potpuno sigurna da bih bila sigurna da je on napustio radnju i da me neće viditi.

Drugom prilikom nas je jedna gospođa na autobuskoj stanici opomenula zbog našeg neprimjernog vriječnika i nesmotrenosti naše priče.



Stoga dobro pazite gdje šta i koliko glasno pričate, da se ne nađete u neprijatnoj situaciji poput moje, a to mi se zasta česti dešava, jer ne obraćam pažnju na to ko se nalazi oko mene i šta pričam... :)))


komicnistatusi.com

0 komentari:

Objavi komentar

Popularni članci

 

BAKINA KUHINJICA Template by Ipietoon Cute Blog Design