22. 04. 2017.

ZA PETU GODIŠNJICU NISAM ZNAO ŠTA DA JOJ KUPIM, PA SAM U KOVERTU UBACIO...


Kako vrijeme leti, došla nam je i peta godinjica prelijepog i veoma skladog braka. Nažalost, usljed mnogih obaveza, jednostavno sam zaboravio svojoj suprizi kupiti poklon.


Umjesto poklona, odlučio sam joj u koveru ubaciti 5x100 eura. Smatrao sam da joj je to sasvim dovoljno, pa neka ona sebi kupi nešto lijepo i počasti se.

Rano ujutro, probudio me kurir brze pošte, sa ogromnim paketom, bio sam ba iznenađen. Pomislio sam, kako je i ona meni priredila neko veliko iznenađenje.


Međutim, kada sam otvorio paket, u njemu su bili svi pokloni, koje sam joj kupovao, ali baš svi pokloni koje sam joj dosad kupio. Na dnu je bila koverta sa novcem, koju sam joj poslao jučer.

U poruci je stojalo, kako se ona ne prodaje za novac, a i da se prodaje, bilo bi to mnooogo više od 500 eura.


Očekivala je od mene samo mali znak pažnje, barem jedna obična ruža bi bila i vie nego dovoljna.

Ni slutio nisam da ću je izgubiti nakon pet godina, i to zato što sam joj umjesto poklona dao 500 eura. Žene su stvarno čudo!


Kada malo sve to sagledam, mislim da je ona jedina žena koji bi ovako odreagovala.

ispovesti.rs

0 komentari:

Objavi komentar

Popularni članci

 

BAKINA KUHINJICA Template by Ipietoon Cute Blog Design