19. 04. 2017.

ŽIVOT SA ŽENOM MI SE PRETVORIO U PAKAO, JER NE MOŽE DA OSTANE U DRUGOM STANJU



Život sa ženom mi se pretvorio u pakao jer ne može da ostane u drugom stanju.

Redovno me vrijeđa i započinje svađe bez povoda.Tako jednog dana odlučim da prošetam do obližnjeg parka. Kad tamo moja bivša sa sinom.

Veseli dječak crne kose i tamnih očiju. Nisam je vidio dugo. Nisam smio da je pogledam u oči jer je to moje dijete.

Davao sam joj pare da abortira, jer nisam želio ništa sa njom. U to vrijeme sam počinjao vezu sa sadašnjom ženom.

Ipak sam smogao hrabrosti i prišao dječaku. Pitao sam ga kako se zove. Njegova majka je to gledala i zatim prišla i odgovorila mi da se zove David.

Uzela je dijete i odvela ga od mene iz parka. Zaslužio sam to. Dugo sam sjedio na klupi. A onda se vratio kući i zatekao moju svađalicu kako telefonira sa drugim čovekom.

ispovesti.com

0 komentari:

Objavi komentar

Popularni članci

 

BAKINA KUHINJICA Template by Ipietoon Cute Blog Design