25. 03. 2018.

OD MOJE SESTRE SVEKRVA JE DNO DNA, ZNAČI NEVIĐENI DEBIL...


Od moje starije sestre svekrva je dno dan, znači, žena je neviđeni debil. Sestra se udala, pa sigurno ima već i 10 dana, i na dan vjenčanja, mojoj sestri je svekrva poklonila rokovnik, i to s receptima. U fazonu, kao da njen sin nastavi jesti ono što je i prije mamica pravila.


Očekivala je neki nakit, minžuše, narukvice, ogrlice od zlata, a dobila je rokovnik s receptima.

Nedavno smo otvorile taj rokovnik, da ga malo pregledamo, i kada smo ga otvorile, na naše opće iznenađenje uslijedio je šok.


Naine, ti recepti su bili obična smijurija, recetpi za palačinke i slično, sa mjermam u šoljama, kašikama, šačama i slično, kako da su te mjere univerzalne, pa eto svi imamo iste veličine, kašika, šolja...

Moja starija sestrica, u životu nije jaje razbila, kobascu ispržila ili slično, mislim jeste razbijala i pržila, ako znate na šta mislim, tu je neviđeni talenat, potpuno pridodan khm... :)))


Seka je kraljica, mislim da je meni nešto slično poklonila, to bi davno letilo u vatru, i to bi ga bacila pred njenim ocima.

Koja...bolje da ne govorim...


ispovesti.com

0 komentari:

Objavi komentar

Popularni članci

 

BAKINA KUHINJICA Template by Ipietoon Cute Blog Design