25. 03. 2018.

MOJ MUŽIĆ MI JE U PETAK JAVIO DA IDE NA SLUŽBENI PUT I DA TOKOM VIKENDA NEĆE BITI TU...


Moj divni mužiž mi je javio kako zbog posla mora na službeni put u Zagreb, te kako ga neće biti tu, pa čak ni tokom vikenda,  a onda mi je opet javio, kako neće stići čaj do srijede kući.


Kada mi je sve to javi, meni je iskreno pozlilo od te pomisli, da sama budem po cijeli dan kod kuće sa svojom malom bebicom, pa sam odlučila otići do svoje sestre, koja je udaljena tridesetak kilometara od mene.

Spremila sam našu kćerkicu i krenula, niam joj ništa javljala, željela sam da je iznenadim.


Kada sam došla i pozvonila na vratima se pojavila moja sestra, bila je sva čudna i zabrinuta kada me vidjela. Zagrlila sam je i krenula da uđem u stan, a ona mi je tada rekla da nije u situaciji da me primi kod sebe je je kod nje njen šef, odnosno ljubavnik.

Muž joj radi u njemačkoj, a ona je uvijek bila “vragolasta” tako da me te njene riječi nisu iznenadile. Nisam navaljivala, samo sam je poljubila i rekla da se ne brine i da uživa.


Vratila sam se kući, beba spava, ja se dosađujem, kontam nešto možda bih i ja mogla sebi naći nekoga za zabavu.

Moram sestru pitati za tog njenog da mi svog ljubavnika, hoću reći šefića, ponekad posudi, mislim ako nisu u nekoj ljubavi ili tako nešto..., baš sam luda :)))


komicnistatusi.com

0 komentari:

Objavi komentar

Popularni članci

 

BAKINA KUHINJICA Template by Ipietoon Cute Blog Design