22. 04. 2017.

SADAŠNJA ŽENA MI JE BILA UDANA ZA MOG STARIJEG BRATA, NEKE TRI GODINE, RODILA KĆERKU, A ONDA SE...



Moja sadašnja žena, nekada je bila udata za moga brata. Bili su u braku, pa sigurno tri godine, čak dobili i prelijepu kćerku.


Međutim, zaljubla se u mene, i priznala mi to. Nekoliko mjeseci sam je obijao, iako sam vremenom počeo osjećati isto.

Nakon nekog vremena, rekla mi je da će napustiti moga brata, htio to ja ili ne. Danima me sve to mučilo, ali sam na kraju izdao i napustio svoju porodicu.


Sve me to bolilo, osramotio sam svoga brata i svoju cijelu porodicu, i otišao u epoznatom pravcu s njom.

Međutim, vež šest gdina smo zajedno, i ne mogu vam opisati koliko sam sretan, čak smo dobili troje prelijepe djece.


Sve nam je u životu išlo nevjerovatno dobro, čak ni sa finansijama nismo imali problema. Jedno jutro kada sam ustao, nje nije bilo tu, ostavila je mene i djecu same, bez ikakvog objašnjenja.

Sada živim potpuno sam, samohrani sam otac i na rubu sam egzistzencije, jer je ona donosila zaista mnogo novca u kuću.


Ne znam kako ću da normalizujem svoj život, osjećam se kao da sam ostavljen sam na ovom svijetu, bez igdje ikoga...stvano ne znam šta da radim.

ispovesti.rs

0 komentari:

Objavi komentar

Popularni članci

 

BAKINA KUHINJICA Template by Ipietoon Cute Blog Design