17. 03. 2017.

MOJ NAJBOLJI DRUG, MOMAK KOGA VOLIM NA POSEBAN NAČIN JE PRE SKORO....


Moj najbolji drug, momak koga volim na poseban način je pre skoro godinu dana otišao u Švedsku da radi. Nikada mu nisam priznala moja osjećanja prema njemu i da je za mene on mnogo više od druga.


Tako pre nekih pola sata mene puknu neke emocije i napišem mu poruku gde sam mu sve priznala, koliko ga volim, koliko sam se trudila, plakala, da bih sve dala da nam je barem jednom dao šansu, ama baš sve sam mu priznala. Čim sam poslala poruku shvatila sam kakavu sam grešku napravila.


Najradije bih da vratim vreme, evo stojim ispred ikone molim se da je izgubio mobilni, da neće pročitati, Bože kako će odreagovati… da li ću ga izgubiti za cijeli život

0 komentari:

Objavi komentar

Popularni članci

 

BAKINA KUHINJICA Template by Ipietoon Cute Blog Design