29. 03. 2017.

ISPOVESTI: Kada sam pala ona me samo pustila i nastavila sama da hoda sa sve osmehom dok sam ja…


Na velikoj maturi kad smo ulazili u salu sam na crvenom tepihu pala (u štiklama).


U paru sam išla sa drugaricom jer nismo imali dovoljno dečaka. Kada sam pala ona me samo pustila i nastavila sama da hoda sa sve osmehom dok sam ja ostala na podu i pokušavala da skupim stvari koje su mi ispale i u isto vreme sam pokušavala da skinem kaiš sa cipele koji mi je pukao.


I u jednom trenutku (bez razmišljanja) sam sa osmehom ustala, izula štkle i bosa nastavila da hodam (pred 500 ljudi koji su gledali svaki razred, slikali i snimali). Tada su me svi zapamtili, a ja evo 5 godina kasnije gledam snimak sa mature i svaki put crknem od smeha sama sebi i mislim u sebi koja sam budala.

0 komentari:

Objavi komentar

Popularni članci

 

BAKINA KUHINJICA Template by Ipietoon Cute Blog Design