27. 03. 2017.

PORUKA ZA SVE MUŠKE: Neki dan sam se zaručila, pristala sam, ali sam razočarana prstenom i neću ga…

Rezultat slika za MOMAK PROSI DJEVOJKU
Obzirom da ovo ne mogu i ne smijem nikom reći napisat ću ovdje pa neka bude pouka muškom rodu koji planiraju. Neki dan sam se zaručila, pristala sam, ali sam razočarana prstenom i neću ga nositi.


Ne sviđa mi je niti je moj stil, dapače ružan mi je. Ovo sam doživila na način da uopće ne sluša mene niti me poznaje obzirom na tolike godine koliko se znamo. Malo mu je previše suptilno naglašeno više puta da sam klasičarka da ne bi znao.


Nije se ni potrudio oko samog čina. Kao žena, duboko sam žalosna i razočarana. Ne znam što će biti od ovoga…

0 komentari:

Objavi komentar

Popularni članci

 

BAKINA KUHINJICA Template by Ipietoon Cute Blog Design