31. 03. 2017.

IMAO SAM DJEVOJKU KOJU SAM VOLIO VIŠE OD SVOG ŽIVOTA, SVAKI DAN BI SE PONOVO U NJU ZALJUBLJIVAO...



Imao sam djevojku koju sam volio više od svog života,svaki dan sam se ponovo zaljubljivao u nju,maštali smo o našem zajedničkom životu, djeci, željella je da ima svoj butik, koji sam joj obećao otvoriti.



Tad smo imali 18 godina.

Nakon 4 godine naše veze, izlazim sa fakulteta i u centru grada vidim desio se neki udes, tijelo pokriveno a pored tijela je bila crvena ruža koju sam joj dao kada sam krenuo na predavanje,to je bila ona.



Tu je bio i moj kraj, umro sam i ja zajedno sa njom.

Sada je prošlo već 5 godina, a ja drugu djevojku nisam imao, niti drugu želim. Ona je bila za mene jedina, i druga niakada više neće postojati.



Čak sam napustio i fakultet, jer nemam vremena, svaki dan odlazim na njen spomenik, i tamo pričam s njom. Ona je za mene još tu, i uvijek će biti...

komicnistatusi.rs

0 komentari:

Objavi komentar

Popularni članci

 

BAKINA KUHINJICA Template by Ipietoon Cute Blog Design