31. 03. 2017.

NEKI DAN STIŽE MI PORUKA NA FEJSU OD DEČKA KOJI SE ZABAVLJA SA MOJOM NAJBOLJOM DRUGARICOM


neki dan stiže mi poruka na fejsu od dečka koji se zabavlja sa mojom najboljom drugaricom: Hoćeš oko 4 da odemo na piće?

Kada sam to pročitala, baš sam se naljutila, i napišem ti ja njemu kilometarsku poruku da je stoka, idiot, kreten, ono baš sve najgore što mi je palo napamet, skinem ga sa fejsa, pošaljem i drugarici da joj je dečko prolupao.


Ulazi nakon nekih 15 minuta brat i kaže:

Javiće ti se danas dečko od tvoje frendice, ima neko slobodno mjesto u firmi pa da se dogovorite da počneš radit, ako ti sve bude odgovaralo.

Ja se izgubila, skamnila! Ja i moj dugi jezik, uvijek brži od pameti...


Nadam se da ću uspjeti izgladiti situaciju, i da će mi oprostiti za ovo moje ponašanje i ishitreno nerazmišljanje.

Nadam se, baš sam ispala... :)))

komicnistatusi.com

0 komentari:

Objavi komentar

Popularni članci

 

BAKINA KUHINJICA Template by Ipietoon Cute Blog Design