18. 03. 2017.

ISPOVEST: Policajka sam i intervencija previše smo imali tu noć….


Policajka sam i intervencija previše smo imali tu noć. Preko motorole mene i partnera šalju u jedan kafić kažu samo tuča izbila.



Dolazimo na lice mjesta kad imam šta vidjeti brat, njegova bivša i od bivše tadašnji dečko. Rastavili smo ih i odveli u stanicu. Brat nabraja šta je ona imala s njim raditi, da to sve radi da napravi ga ljubomornim, da dečko je namjerno poljubio i grlio dok je on bio tu. Kaže nisam mogao izdržati jer je volim.


A njegova bivša skojom više nisam dobra (ne znam razlog ali pretpostavljam zbog brata) kaže kako me poznaje i da smo naj prijateljice. Njen tadašnji dečko je samo urlao kako nismo normalni. Partner i ja smo odlučili da sve troje prenoće u pritvoru, a ujutro sve 3 su dobili prijavu. Izvor: ispovesti.com

0 komentari:

Objavi komentar

Popularni članci

 

BAKINA KUHINJICA Template by Ipietoon Cute Blog Design