22. 03. 2017.

ISPOVEST: Mrzim svoju svekrvu. I svekra. Prvi put u životu mrzim. Ona zabada nos u sve, pokušava da me posvadja sa svima, klasične seoske smicalice…


Mrzim svoju svekrvu. I svekra. Prvi put u životu mrzim.


Ona zabada nos u sve, pokušava da me posvadja sa svima, klasične seoske smicalice. Pobacala mi cipksate gace sa vesa, kaze da postene zene to ne noseceo komsiluk za da oblazim cipkaste gace jer moja draga svekrva to ne moze da zadrzi u sebi.


A on glumi strogoću i očekuje da mu svi titraju, i to ide do te mere da je to postalo bolesno. Narod mora da se smeje njegovim “forama” da bi on ispao faca. Čovek ima 8 razreda (to i nije važno toliko) ali glupe i jaaako proste fore. Ja se ne smejem i ne titram, a i ne slušam svekrvu više. Mislim da su me provalili, nisu im neke face. A meni super. xD Mrzim, ali mi je super, jer znam da volim moje roditelje i da su zlata vredni.

0 komentari:

Objavi komentar

Popularni članci

 

BAKINA KUHINJICA Template by Ipietoon Cute Blog Design