09. 04. 2017.

PRIJE NEKOLIKO GODINA SAM OTIŠAO SA CUROM U AUSTRIJU, BILI SMO KOD NJENE SESTRE



Prije osam godina otišao sam za curom u Austriju, spakovao sam stvari, uzeo pasoš i otišao sa njom. Tamo smo došli kod njene sestre, imao sam 400 eura u džepu i znao sam samo 10 riječi njemačkog.



Pet dana nakon toga sam se zaposlio na građevini, a ona kao frizerka par dana poslije mene. Mislisli smo da nam je super krenulo. Poslije mjesec dana njena sestra nam je dala ključeve od svog stana za koji je renta bila plaćena za šest mjeseci da se priviknemo i osamostalimo.



Dvije godine kasnije već smo savladali jezik i oboje smo uspjeli da se zaposlimo u struci. Ja radim kao medicinski tehničar, a ona kao tehničar u laboratoriji.

0 komentari:

Objavi komentar

Popularni članci

 

BAKINA KUHINJICA Template by Ipietoon Cute Blog Design