24. 03. 2017.

Sa momkom sam u vezi već duži niz godina, volim ga, sretna sam pored njega,

Sa momkom sam u vezi već duži niz godina, volim ga, sretna sam pored njega,
Sa momkom sam u vezi već duži niz godina, volim ga, sretna sam pored njega, ali on nema fakultet, ima zanat i radi kao automehaničar u radionici svog oca.


Drži me kao kao malo vode na dlanu, jako me voli i planira da me ženi. Ali moja starija sestra ima obrazovanog dečka, diplomirani sociolog, koji je nezaposlen od kad je diplomirao, lijen, ne želi radit ono što mu je ispod časti. Moj dečko mu je nudio privremen posao, a on je na to rekao da nije završio fakultet da prlja ruke i da se ne bi spuštao na taj nivo.


I pogodite što? Moji roditelji ne podnose mog dečka, a njezinog obožavaju. Godinama me odvraćaju od momka, govore kako ja kao školovana djevojka zaslužujem bolju prilku. U situaciji sam da šta god učinim neću biti apsulutno sretna, ako se udam za mog automehaničara iskvariti ću mojim roditeljima, ako ih poslušam uništiti ću vlastiti život. Zašto mi to rade 🙁

0 komentari:

Objavi komentar

Popularni članci

 

BAKINA KUHINJICA Template by Ipietoon Cute Blog Design