06. 03. 2017.

Muž mi je teška pijanica, sve više smo u dugovima


Muž mi je teška pijanica, sve više smo u dugovima a on je opet hteo izaći u kafanu i ja sam po stoti put počela vikati na njega i držati mu lekcije ali meni je on ovaj put udario šamar i kako me je povukao za majicu pocepao mi ju je sa sve brusem.


Ostala sam tako pocepana i uplakana na podu, muž otišao u kafanu a svekar je brzo dotrčao čim je čuo moje plakanje. Kada je video u kakvom sam stanju krenuo je da me teši i mazi onako očinski po kosi ali tu je ruku kako je tekao razgovor sve više spuštao ka mojim grudima koje sam ja pokrivala ostatkom tkanine. Uzdisao je sve snažnije i shvatila sam šta želi od mene, ni ne sećam se kada sam zadnji put lepo pričala sa mužem tako da nisam dugo imala se*s i na neki način sam shvatila koliko je moj svekar zapravo dobar čovek, da je uvek bio uz mene u ovakvim situacijama i da me nikada nije razočarao pa nisam ni ja želela njega i prepustila se njegovom medvedjem zagrljaju.


Bilo mi je tako lepo voditi ljubav sa njim i na neki način me je žao što sam se udala za onakvu propalicu kada sam pored sebe mogla imati čoveka kojeg zaslužujem, kao na primer svekra, ali znam da će sve ostati samo na se*su iako ja svakim danom želim sve više.

0 komentari:

Objavi komentar

Popularni članci

 

BAKINA KUHINJICA Template by Ipietoon Cute Blog Design