12. 03. 2017.

Ja mislim da nikad veću sramotu nisam doživjela. Prošle godine radila sam u Austriji u jednome hotelu kao sobarica i imala sam jednog…


Ja mislim da nikad veću sramotu nisam doživjela. Znači vako, prošle godine radila sam u Austriji u jednome hotelu kao sobarica.


Imala sam jednog gosta iz Holandije, Terry se zvao, i naravno svidjeo mi se. Moj tadašnji Njemački nije bio sjajn ali uspjela sam se sporazumiti. Išla sam u njegovu sobu zamjenit peškire i sreli smo se unutra i pitao je me gdje može kavu dobit ovdje na što sam ja odgvorila napokon si me pozvao na tu kavu, naravno da ćemo otići.


Oboje smo stajali 5 minuta i blejali jedno u drugo dok nisam shvatila šta sam odgovorila i koliko sam se obrukala.

0 komentari:

Objavi komentar

Popularni članci

 

BAKINA KUHINJICA Template by Ipietoon Cute Blog Design