07. 03. 2017.

E ovako upoznala sam ga sasvim slucajno,dopisivali smo se


E ovako upoznala sam ga sasvim slucajno,dopisivali smo se gotov svaki dan.Bio je tako nestvaran i prelijep,kao princ iz bajke:$ Mislila sam da sa njim nikad necu moci biti u vezi,ali obrunuto se desilo,nikad necu moci bit bez njega :$ .


Jedno vece,izasao je sa svojim drustvom u disko u kojem sam se i ja zadesila,vidio me je i pozdravili smo se,ali posto je previse popio zavrsio je sa nekom curom,vidjela sam ih kako su se ljubili i fatali :S..Bilo mi je toliko tesko iako tad jos uvijek nismo bili u vezi,ali eto.. sudbina.. Oko ponoci krenula sam kuci i on je izasao s drugovima i otisli su,dosla mi je poruka da dodjem na net da trebamo pricat nesto tako :$


slucajno sam usla,prije nego sto sam procitala tu poruku,zapravo tu poruku sam tek vidjel kad sam krenula spavat, ujutru smo se vidjeli..Izasla sam jer mi je drugarica rekla da trebam izaci,jer mi se on sviđa:$Sve je bilo super kad smo izasli,prefin je i prelijep,taj dan smo i poceli i dan danas smo u vezi.Prelijepo mi je snjim,presretna sam i neki dan nam je bilo 7 prelijepih mjeseci.Pazi me i cuva,mislim da je danas tesko nac takvog momka.Svaki dan se viđamo,on jedini umije da me nasmije kad sam tuzna,ne da mi da placem :$ previse sam se vezala za njega i volim ga vise od svega,postao mi je sve:3 . Nadam se da me nikad nece prevarit i povrijediti,jer taj period bi mi bio najtezi period u zivotu :/

0 komentari:

Objavi komentar

Popularni članci

 

BAKINA KUHINJICA Template by Ipietoon Cute Blog Design