12. 04. 2017.

SJEDAM U AUTO S MOMKOM I NJEGOVIM PRIJATELJEM KAKO BI ME ODVUKLI KUĆI...



-Ulazim danas u auto, sednem nazad, ispred moj momak, do njega drug i krećemo kući da me odvezu, taj dan nam je bilo tačno tri godine veze.


Ja sam inače osoba koju nikad u životu osećaj nije prevario, ali baš nikada.

Zvoni mome momku telefon prvi put, pogledam preko ledja u ekran, zapamtim broj i zapišem u telefon dok se on u medjuvremenu pravi da se javlja i da se ništa ne čuje, ali odmah nakon tog zvoni opet, i to isti broj, on  isto uradi i govori:



"A šta hoće ovaj mali” i govori da će da ga nazvati malo poslije, zove ali ne taj isti broj.

Poljubim ga tu, izađem blizu svoje kuće, memorišem broj i udjem na viber i naravno vidim sliku djevojke za koju sam inače sumnjala da se čuje s njom povremeno, ali nisam imala dokaz, samo osećaj. Sad imam i dokaz.

ispovesti.com

0 komentari:

Objavi komentar

Popularni članci

 

BAKINA KUHINJICA Template by Ipietoon Cute Blog Design