09. 04. 2017.

OTAC JE VLASNIK VELIKE PRIVATNE FIRME, I JAKO SE TEŠKO U NJOJ ZAPOLSITI BEZ JAKOG FAKULTETA...


Otac mi drži veliku privatnu firmu, u njoj ne može da se zaposli neko ko nema neke jake falkutete, i nije imao prije radno iskustvo. Jedna žena već peti put dolazi da se zaposli, i žali se mome ocu kako nema njena porodica šta da jede i traži mjesto čistačice.



U tome trenutku dokle moj otac nju odbija ja sam se zatekao tu i pitao je “Biraš li poziciju najbolju u firmi ili svoju porodicu?”. Odgovorila je porodicu. Rekao sam joj da sutra ujutro dodje na posao kao menadzerova druga sekretarica.



Otac mi je rekao kako to nije pametna ideja i da je to zahtjevan posao, ali sam mu odgovorio da takođe nije pametna ideja kupit meni nova kola kad sam već jedna slupao. Juče je dobila stalan ugovor.

ispovesti.rs / gricko-recepti.com

0 komentari:

Objavi komentar

Popularni članci

 

BAKINA KUHINJICA Template by Ipietoon Cute Blog Design