06. 04. 2017.

JUČER SE VRAĆAM KUĆI, ULAZIM, KADA ONO MOJE ŽENE NEMA




Dolazim juče kući s posla, kada ono nema mi žene, pomislim možda je otišla da prošeta, okeej, sjednem ja, i razmišljam onako, misli mi odlutale.



Opazim zatim neki papirić na stolu a na njemu piše: ‘Saznala sam da me varaš, otišla sam, sretno ti bilo s drugom...’

Ja sav u panici skačem ne znam šta da radim, onako sav izbezumljen uzimam telefon, zovem je, ali  ne javlja mi se... 

Otvaram ormar da uzmem jaknu da idem za njoj i pronađem je, kada ona izlazi iz ormara i kaže ‘ŠALIIIIM SE MALIII’



Vidite vi ove moje žene, imamo skoro po 40 godina, a ona još uvije izvodi svoje male smicalice, ali šta ću da nije takva, kakva jeste vjervatno bi nam bilo dosadno.

Volim je :)))

ispovest.rs / komicnistatusi.com

0 komentari:

Objavi komentar

Popularni članci

 

BAKINA KUHINJICA Template by Ipietoon Cute Blog Design