05. 04. 2018.

STUDIRALA SAM U ITALIJI, A ON JE RADIO U AUSTRIJI, BILI SMO U VEZI TRI GODINE, I NA KRAJU SE VJENČALI...



Studirala sam u Italiji, a on je radio u Austriji, slučajno smo se upoznali, i tako imali vezu na daljinu tri godine. Nakon što sam završila studij, vjenčali smo se i preselila sam se u Austriju, kako bi tamo zajedno živjeli.


Nakon toliko godina studiranja, i svakojakih poslova, opet sam sjela i počela učiti njemački, kako bi mogla dobiti posao koji želim, odnosno da radim ono za šta sam se školovala.

Nije mi bilo teško, bbrzo sam sve savladala i dobila posao svojih snova, a pored toga sam držala privatne časove italijanskog jezika.


Pored svih poslovnih obaveza, stizala sam na apsolutno sve, bila sam i odlična domaćica, a naravno i žena. Vodili smo ljubav svaki dan, na svim mogućim mjestima, nismo birali, bilo nam je bitno samo zadovoljstvo.

Sve to se na kraju isplatilo, ostala sam trudna i naša mala bebica je bila na putu, a našoj sreći, nije bilo kraja.


Kada sam ušla u peti mjesec trudnoće, prišla mi je jedna prelijepa djevojka koju nikada nisam srela niti imala priliku upoznati, i priznala kako me moj muž s njom vara već mjesecima.

Razlog toga je navela to, kako sam previše sretna i više zarađujem od njega. Nisam mogla vjerovati šta je uradio i sa kakvim bijednim izgovorm upropastio naš brak. Istog dana sam se pokupila i vratila u Italiju.


Poslije nekolikomjeseci na svijet je došao moj mali sinčić, moja mala slatka bebica. Ponovo sam dobila posao iz snova, i ništa mi hvala Bogu više ne treba.

ispovesti.rs

0 komentari:

Objavi komentar

Popularni članci

 

BAKINA KUHINJICA Template by Ipietoon Cute Blog Design