04. 04. 2018.

OŽENIO SE MUJO NEVIN I NEISKUSAN, APSOLUTNO NIŠTA NE ZNA, FATA GA...


Konačno se Mujo i  Fata vjenčali, pa došla prva bračna noć. Međutim, Mujo bio nevin i skroz neiskusan, ništa nije znao, ama baš ništa.


Tješi Fata Muju, pa mu govori: "Moj Mujo, ma ništa ti ne brini, u svemu ću ti ja pomoći, sve ću ti objasniti."

Sve što trebaš raditi je sledeće:


Ustani i ugasi Mujo svijetlo, Mujo ustane i ugasi.
Uzmi me i stavi na krevet. Mujo je uradi tako.


Sad me moj dragi Mujo skini, Mujo je skine

E sad Mujo moj, sad uv..., sad izv...

sad uv..., sad izv...
sad uv..., sad izv...
sad uv..., sad izv...

sad uv..., sad izv...

Mujo će na to:

"Slušaj me Fato sad dobro j... m... ako ti znaš šta hoćeš od mene.


komicnistatusi.rs

0 komentari:

Objavi komentar

Popularni članci

 

BAKINA KUHINJICA Template by Ipietoon Cute Blog Design