13. 04. 2018.

NEKU NOĆ, S MUŽEM SAM HTJLE VODITI LJUBAV, POŠTO SAM AVANTURISTA, REKLA SAM MU DA SE MALO "IGRAMO"


Prije nkoliko noći, muž i ja smo željeli voditi ljubav, obzirom da sam prava avantursitkinja, predložila sam muda se malo "igramo"... :)))


Rekla sam mu: "Ti budi maser ja ću doći na masažu." (uh znam da nije baš originalno,ali treba se napraviti ugodno a korisnim). I kaže on meni može, idi se “spremi “.


I, odem se ja spremiti, baš se potrudim, i namačkarim, kada sam dšl do spavaće, imam šta i vidjeti, na vratima piše,


ZATVORENO

Aaaaaaajjjjj, pa ne mogu opisati koliko sam bila ljuta. Poruku sam shvatila kao šalu, međutim, nije bila šalam jer, dok sam se ja "sredila", on više nije mogao čekati, i zaspao je, ostavivši mi poruku na vratima....

komicnistatusi.rs

1 komentari:

  1. Pozdrav prijatelji, moje ime je Šefik Džaferović. Ja sam iz Sarajeva. Ovdje sam da širim dobre vijesti potrebitima. Bila sam depresivna kada me je supruga ostavila zbog drugog muškarca, jer sam tražila da prestanem s radom jer sam imala rak i ja sam pukla. Oduzela mi je jedinu kćer, pa mi je jedina opcija bila da umrem, pokušala sam je nazvati, ali ignorisala me, poslala sam joj tekstualne poruke i odjednom mi je odgovorila i rekla da je više ne zovem ili šaljem, pa ću jednog dana stupiti u kontakt sa moj prijatelj na Facebooku i objasnio sam mu svašta, a rekao mi je i da je imao iste probleme i prije toga, upoznao me s urokom za čaroliju zvanim Doctor osagiede, poslao mi je svoj lični e-mail i kontaktirao sam ga putem [doctorosagiede75@gmail.com] a on mi je brzo odgovorio objasnio sam mu svoje probleme i rekao mi je da se ne brinem da je to učinio za toliko mnogo ljudi koji nikada nisam vjerovao u čaroliju, ali prevario sam se da bih ga pokušao uvjeravao me 24 sata da baci čaroliju i izliječi me od raka i nađi mi bolji posao i odjednom mi je poslao lijekove za svoju bolest, uzeo sam ga samo 2 dana i bio sam slobodan. Sljedećeg dana nisam vjerovao svojim očima, neko je pokucao na moja vrata i nisam tog dana nikoga očekivala, odjednom je to bila moja žena rasplakala sam se i nisam mogla to podnijeti, molila sam se i tražila mi oproštenje, odmah sam dobila poziv od svoje kompanije u kojoj sam radila godinama, a promaknuta sam u mjesto direktora paragonske kompanije u SAD-u, molim vas da mi pomognete zahvaliti doktoru osagiede za obnavljajući sve što sam prije izgubio, molim vas da savjetujem svima kojima je potrebna pomoć da se jave liječniku osagiede putem njegovog osobnog e-maila na [doctorosagiede75@gmail.com] ili whatsapp na +2349014523836 hvala Bogu da blagoslovi one kojima treba vremena da pročitaju ovo svjedočenje i sretno

    OdgovoriIzbriši

Popularni članci

 

BAKINA KUHINJICA Template by Ipietoon Cute Blog Design