29. 01. 2018.

SRETNO SAM UDATA, ALI MUŽ MOJE NAJBOLJE FRENDICE ME ČESTO SPOPADA I ČESTO GURA RUKE GDJE IM NIJE MJESTO


Sretno sam udata, ali muž moje najbolje prijateljice me konstantno spopada na sve moguće načine, koristi svaku priliku da me “uhvati” za guzu, grudi, a kada su posebne prilike i kada se trebamo poljubiti, uvijek usnama zakači moje i pritom me lagano, diskretno lizne po obrazu ili usni.



Prije mjesec dana dok smo bili sami, privukao me i poljubio, ono baš filmski.

Nekako sam se oduprla i pobjegla u stranu da nas neko ne vidi, ali jučer je došao kod mene, znajući da sam sama kod kuće i da muž nije tu, i čim sam otvorila vrata, bez pozdrava je “uletio” u stan i na hodniku me počeo ljubiti i gurati ruke gdje im nije mjesto.

Koliko god se pokušavala oduprijeti nisam uspjevala, bukvalno sam bila nemoćna i ništa nisam mogla uraditi, kako bi se oduprla.



Neću da lažem i da kažem da nisam uživala, jesam, jer je zaista i obdaren, a i prilično spretan u tim stvarima, ali generalno sam povrijeđena jer osjećam se  iskorištenom, a vjerujte da nije lagodno osobu koju poznajete skoro cijeli život, moju prijateljicu pogledati u oči.

Osjećam se jadno i bijedno iako nizašta nisam kriva. Ne znam šta sada da radim, da li da kažem prijateljici i mužu, ili da šutim, ali bojim se ako kažem da ću uništiti njihov brak, pa možda i svoj, a opet se bojim ako ne kažem da će me opet na sličan način napastvovati.

ispovesti.rs / komicnistatusi.com

0 komentari:

Objavi komentar

Popularni članci

 

BAKINA KUHINJICA Template by Ipietoon Cute Blog Design