29. 01. 2018.

SOBU DIJELIM SA MALO STARIJOM DJEVOJKOM, KOLEGE MI NA TOME ZAVIDE, ALI MENI TO BAŠ I NE GODI...


Prva sam godina fakulteta i sobu dijelim sa starijom curom, mnoge kolege mi zavide, ali ja nešto i nisam oduševljen.

Juče kada sam se vratio sa predavanja ulazim u sobu kad iz kupaonice izlazi cimerica u grudnjaku i mini gaćicama, ono sve kipi na sve strane. Kosa omotana peškirom i prođe pored mene kao da je obučena i ode do štendera da vješa ručnik.


Ja stao kao ukopan, nakašljem se i kažem joj bok, ona ladno pozdravi i nastavi svoje. Nisam znao jel ona uopće svjesna da je polugola jer bi većina cura stalo vrištat i gađat me bilo čim vičući da sam perverznjak.

Tada sam joj prišao i tiho rekao “Sanja možda ne znaš ali ti nemaš ništa na sebi”, a ona tada stade ispred mene i pred mojim očima skide grudnjak i svuče gaćice te mi reče, POGRIJEŠIO SI, SADA NEMAM NIŠTA NA SEBI, i osmijehnu mi se tajanstveno i tako gola prođe pored mene laganim koracima.

Sramota, roditelji su je poslali da uči školu i završi fakultet, a ona radi ovakve gluposti, ne znam, vjerovatno ću tražiti da me presele kod nekoga drugo cimera, jer ja ne želim da dijelim sobu sa ovakvom djevojkom i da nedaj Bože padnem pod iskušenja i da zapostavim i zanemarim faks.


Bilo bi to krajnje bezobrazno od mene prema mojim roditeljima koji rade od jutra do sutra, tako svaki dan kako bi meni omogućili da se školujem i završim fakultet i time mi omoguće bolji život.

ispovesti.rs / komicnistatutusi.com

0 komentari:

Objavi komentar

Popularni članci

 

BAKINA KUHINJICA Template by Ipietoon Cute Blog Design