17. 02. 2018.

DJEVOJKA KOJA JE PREŽIVJELA RAK MATERNICE GRLIĆA IMALA JE SAMO JEDAN SIMPTOM POMOĆU KOJEG JE SAZNALA DA JE BOLESNA



Dvadesetšetverogišnjoj djevojci, otkriven je rak grlića materice i to sasvim slučajno. Stoga je odlučila podijeliti svoje iskustvo, kako bi pomogla drugim djevojkama da prerpoznaju simptome na vrijeme, tako da bi se mogle početi liječiti na vrijeme.


Heather Keating iz Irske, otišla je na redovni ginekološki pregled, rekla je da ima krvarenje između ciklusa kao i nakon  svakog odnosa.

Ginekolog joj je rekao kako to nije ništa strašno, te da se treba vratiti, godinu dana, tj. kada napuni 25 godina, kako bi uradila detaljnije analize.

“Zato što sam imala 24 godine nisam imala pravo na besplatne briseve i ostale nalaze. Sve dok nisam postala anemična od tolikog krvarenja nisu me žljeli detaljno ispitali."


Nažalost na  kraju su rezultati pokazali da ima rak grlića maternice.

“Rečeno mi je da imam rak grlića maternice. Morala sam da idem na dalje analize koje bi provjerile da li se rak proširio.”

Stoga, svima savjetujem da slušaju svoje tijelo, i idu na redovne preglede, kako bi ustanovili kakva je situacija sa njihovim zdravljem.


Na svu sreću, ja sam uspjela, jer sam na vrijeme primjetila promjene na svome tijelu, tako da se iskreno nadam da vi nećete imati sličnih iskustava, te i ukoliko i ustanovite neke promjene, prebrodite ih i ozdravite. Bitno je da nikada ne odustajete!

novi.ba / haber.ba

0 komentari:

Objavi komentar

Popularni članci

 

BAKINA KUHINJICA Template by Ipietoon Cute Blog Design